sekadar sebuah perkongsian .......



Posted By : ChaeryL


Sejak akhir-akhir ini semakin ramai dilihat melakukan aksi yang agak membahayakan ketika bergambar...namun jika diperhatikan kebanyakan dari aksi tersebut sebenarnya telah lama dipraktikkan oleh segelintir makhluk berbulu lebat yang kebiasaannya terdapat dihutan atau di kebun2 milik bapak aku atau kebun milik kamu-kamu semua...



Ayuh kita saksikan mereka beraksi...

Tidak terkecuali..baik laki atau perempuan..pastinya perkara ini sudah banyak dilakukan oleh mereka...

sumber gambar: Friendster & Facebook

8 comments:

  1. imHepPie on September 30, 2009 at 5:35 PM

    melompat boleh kuruskan badan...

     
  2. sI tEDI on September 30, 2009 at 8:38 PM

    aku x boleh melompat. x larat nak angkat badan. :(

     
  3. yoro okino on October 1, 2009 at 12:41 AM

    hahahha...
    senaman tu

     
  4. Atacha on October 1, 2009 at 9:05 PM

    bile melompat tu..kite rase hebat sbb dlm gambo nampak mcm kite lopmat tinggi sangat..actually kite lompat cikit je...huhuhuhuh

     
  5. teuku@ceh on October 2, 2009 at 12:58 AM

    to imheppie:

    yola tu..treruskan melompat wahai cik heppie...

     
  6. teuku@ceh on October 2, 2009 at 1:00 AM

    to si tedi:

    olo siannye si tedi...tak larat nak angkat badan...takpe..nanti ko dah sihat ,, larat la ko angkat badan tu...

     
  7. teuku@ceh on October 2, 2009 at 1:01 AM

    to yoro okino:

    melompat memang satu senaman..tapi ko tgk kat gambar tu..dorg lompat tak jatuh2...sian aku tgk..

     
  8. teuku@ceh on October 2, 2009 at 1:02 AM

    to atacha:

    betul tu atacha. ni mesti biasa melompat2 nie kan...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger