sekadar sebuah perkongsian .......

Posted By : ChaeryL

Tadi aku pegi shah alam...
Pastu aku beli pendrive...
Pendrive itu sangat comel (bagi akula)

Saksikan kecomelan dia berposing...




aku namakan dia Doremon...

6 comments:

  1. zaradgreat on September 25, 2009 at 8:24 PM

    pendrive aku pun takde nama weh
    heheehee

     
  2. sI tEDI on September 26, 2009 at 12:17 AM

    perghh!! x menahan.. ada nama lagi tu.. asal x namakan dia.. Siti nufarah aminah ke? ha ha ha

     
  3. aIsYaH on September 26, 2009 at 1:12 AM

    eh2..
    sama r pendrive kte..
    sebijik oh..
    tp lupe lak nk bg nme,,hee~

     
  4. teuku@ceh on September 26, 2009 at 1:57 AM

    to zaradgreat:

    haha..ramai orang terlepas pandang benda camni..sepatutnya kita kena sayangi harta benda kita ..salah satu caranya adalah menghadiahkan beliau "nama"...aku sayang doremon aku..

     
  5. teuku@ceh on September 26, 2009 at 1:59 AM

    to Tedi:

    cik tedi..aku tak tergamak la nak bagi beliau nama siti nufarah aminah...nampak macam terlalu ekstrim la name tu untuk seorang pendrive...huhu..

     
  6. teuku@ceh on September 26, 2009 at 2:01 AM

    to Aisyah:

    sebijik ke sejibik?...haha..adik beradik kembar kot mereka tu..
    papepon kena bagi beliau nama jugak sebagai tanda menghargai kehadiran beliau dalam hidup anda wahai cik aisyah..

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger