sekadar sebuah perkongsian .......

Ini Dia "Kekasih Hatiku" Yang Baru...

by teuku@ceh | 3:27 PM in |

Posted By : ChaeryL

Biarpun "Kekasih Hatiku" yang terbaru ini warnanya agak hitam legam berbanding
"Kekasih Hatiku" yang lepas berkulit putih melepak...Namun aku tahu hati dia baik bahkan lebih murni berbanding yang lepas..

Dan tibalah masenya aku mengumumkan siapa dia "Kekasih Hatiku" yang telah berjaya menakluk hatiku...Beliau merupakan anak kepada En. Perodua..Beliau dilahirkan di sebuah kilang dan merupakan anak jati Selangor(eh..kilang perodua kat selangor ke??..selangor kot..lantakla..)

Sebenarnya banyak yang aku tak puas hati ngan Si Putih(Mantan Kekasih Hatiku) nie sila bace entry yg lepas..banyak perkara yang kalau boleh aku nak kongsikan ngan korang semua tapi aku tak sanggup nak aibkan mantan Kekasih Hatiku sendiri...tapi takpelah..yang dah lepas biarkan ia berlalu..jangan berdendam..Hidup ini terlalu singkat untuk berdendam..tambahan lagi aku cube berpegang dengan ayat ini..

" Tolaklah Kejahatan dengan sebuah Kebaikan..Nescaya kamu akan dapati musuhmu akan menjadi seperti saudaramu.."

Baiklah teman-teman semua..dah sampai masenya aku kenalkan korang dengan "Kekasih Hatiku " yang baru ini...Oklah...selamat berkenalan ....


Nampak di kejauhan..Kekasih hatiku (Si Hitam)
sedang berehat di bawah pondok yang dulunya diduduki oleh
Mantan Kekasih Hatiku(Si Putih)



Nama penuh si Hitam ni adalah "MYVI SE"..
Telah diberikan nama sejak awal kelahirannya lagi...


9 comments:

  1. Atacha on September 3, 2009 at 8:13 AM

    nice entry...hahhahahhahah....saya punye warna merah...adik beradik dgn kekasih hati awak ke kan...

     
  2. teuku@ceh on September 3, 2009 at 12:43 PM

    to Atacha:

    kalau ayah same,,,
    maknanya mereka adik beradik..huhu..kamu punye kakak..saya punya adik..uhuuhu..

     
  3. Atacha on September 3, 2009 at 7:01 PM

    hehheheheh....best jugak dapat jejak kasih dlm blog kan...:-)

     
  4. yoro okino on September 3, 2009 at 9:10 PM

    wahh leh bawak aku g jalan2 laa..
    naik keta baru...
    kekasih lama ko pon pernah baru gak laa..pernah berbakti gak..sian dier..jgn hina lagi...

     
  5. teuku@ceh on September 4, 2009 at 12:49 AM This comment has been removed by the author.  
  6. teuku@ceh on September 4, 2009 at 1:05 AM

    to atacha:

    hahaha..jejak kekasih la pulak..

     
  7. teuku@ceh on September 4, 2009 at 1:07 AM

    to yoro okino:

    boleh..takda hal punyer...
    ko ambik aku yer...

    Aku takkan sanggup menghina kekasih lame aku kalau dia tak menghina aku..soalnye dia memang betul2 hina..penipu, hipokrit...

     
  8. imHepPie on September 6, 2009 at 3:13 AM

    hwaaa nak gak..

    errr..boley kita share kekaseh ati ini???ngeh3...

     
  9. norish on September 9, 2009 at 9:25 AM

    err....selamat hari raye jgk utk awk...*sedikit terkeluar topik... ;)

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger