sekadar sebuah perkongsian .......

Before and After

by teuku@ceh | 5:36 PM in |

Posted By : ChaeryL

Gambar-gambar tangan yang aku tayangkan dibawah ini adalah antara kecederaan yang aku alami sewaktu kemalangan baru-baru ini..sila lihat post lepas..Namun gambar yang ingin aku paparkan di bawah ini bukanlah untuk menurunkan nafsu makan korang tapi hanyalah sekadar sebuah perkongsian bersama..

Nasihat aku untuk korang semua..bawalah kenderaan dengan fizikal dan mental yang sempurna..kalau mengantuk sila berhenti di tepi jalan dan jangan sesekali berhenti di tengah jalan apetah lagi berhenti di lorong ketiga(lorong Laju) highway...bukannye ape..kalau kita memandu dalam keadaan mengantuk,,orang lain yang akan menjadi mangsanya..contohnya aku...bawa motor dengan sepenuh cermat tapi orang lain pulak yang melanggar...nak buat macam mane..dah takdir...

Papepon, aku nak korang sume layan gambar-gambar 18SX dibawah...


*Amaran Keras: Sila lihat gambar dibawah ini selepas makan...


beberapa jam setelah kemalangan
(Ada diantara dagingku tertinggal dijalan raya setelah tersagat)hihi


seminggu setelah kejadian
( time ni macam bebola daging pon ade "bakso")




dua hari sebelum raya(mase ni gatal giler )

Kini..selepas raya yang ke 8..
(Parut Kekal sebagai tanda ingatan tulus ikhlas)

6 comments:

  1. sI tEDI on September 28, 2009 at 7:54 PM

    eeeee ko ni.. ada ke bebola daging bakso...

    dah ada parut.. harga bg turun sket.. eh.. ko lelaki...ha ha ha

     
  2. imHepPie on September 28, 2009 at 8:17 PM

    wuuu mnakutkan...hukhuk..

     
  3. yoro okino on September 28, 2009 at 8:45 PM

    uishhh
    ko xg jumpa doktor ker?
    teruk nmpak tu

     
  4. teuku@ceh on September 29, 2009 at 10:55 AM

    to tedi:

    series tedi...sebijik macam bebola daging bakso..
    haha..laki kalo ade parut harga makin mahal klu tak silap aku...lenla kalo pompuan..huhu

     
  5. teuku@ceh on September 29, 2009 at 10:57 AM

    to imHepPie:

    hukhuk..tu ko terbatuk atau nak termuntah...

     
  6. teuku@ceh on September 29, 2009 at 10:58 AM

    to yoro okino:

    aku jumpe doktor la...mau putus tangan aku kalo x jumpe doktor...haha

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger