sekadar sebuah perkongsian .......

Selamat Jalan "Kekasih Hatiku".......

by teuku@ceh | 10:27 PM in |

Posted By : ChaeryL


wanita tersebut tiada kena mengena dengan cerita ini..beliau hanya lah model bagi "kekasih hatiku"...

Enam Belas tahun lamanya kita hidup bersama..
Akhirnya kita berpisah jua ..
Esok merupakan hari yang tidak sanggup untuk aku hadapi...
Kau akan berpindah tangan kepada orang lain yang lebih layak dariku...

Aku masih tertanya-tanya mengapa kau pergi meninggalkan diriku...
Akhirnya aku sedar bahwa kau bukan lagi milikku...
Kau sudah tidak mampu lagi menjaga kehendakku..
Kau sudah tidak mampu lagi menjaga kewanganku...
Kau sudah uzur...
Kau sudah tua...
Maintainance kau terlalu tinggi...
Kerap kali kau sakit sehinggakan wang aku banyak mengalir ke pomen-pomen dan workshop.....

Walaubagaimanapun buruknya keadaan dan sifat kau sekarang ini..
Aku tetap menghargai kehadiran kau dalam hidupku selama 16 tahun...
Kau akan tetap segar dalam ingatanku wahai " Kekasih Hatiku"...
Selamat Jalan "Kekasih Hatiku" Proton Iswara BEG 2169...
Kenangan bersamamu tetap utuh dalam lipatan memori ku...
Semoga kau berbahagia dengan pasangan barumu esok....

11 comments:

  1. << s| tED| >> on August 27, 2009 at 11:21 PM

    hilangnya pasti berganti.. aku pasti... kamu dapat yang trebaik dari itu..
    sila buat entry untuk kekasih baru kamu pula...

     
  2. yoro okino on August 28, 2009 at 5:52 AM

    cehh
    aper laa..
    aku bukan men baca ngn sebak nyer..huhuh
    kereta jer..huhuh

     
  3. oranglidi on August 28, 2009 at 5:12 PM

    siapakah gerangan gadis itu?

     
  4. oranglidi on August 28, 2009 at 5:13 PM

    maksud wa, gadis dalam gmbar itu.

     
  5. teuku@ceh on August 28, 2009 at 11:48 PM

    to tedi:

    betul tu..yang hilang pastinya berganti...
    aku pon pasti akan dapat yang terbaik dari yang pernah aku dapat...
    entry untuk kekasih baru sedang dalam proses...huhu..

     
  6. teuku@ceh on August 28, 2009 at 11:49 PM

    to yoro:

    haha..ko telah terpedaya...

     
  7. teuku@ceh on August 28, 2009 at 11:51 PM

    to orang lidi:

    "gadis" tersebut adalah kekasih hatiku....

     
  8. zaradgreat on August 29, 2009 at 10:53 PM

    ehem2
    :)

     
  9. Noor Hafizah on August 31, 2009 at 11:30 PM

    Sedih laa mana g keter tue...
    jangan laa buang dia...
    waaaa..waaaaa
    best laaa kisah ni menyayat hati..
    walaupun sebuah keter jer

     
  10. teuku@ceh on August 31, 2009 at 11:34 PM

    to Noor Hafizah:

    Only The Best can win..hihi...
    sape suruh tak mampu layani kemahuan tuannya..
    kan dah kena buang...huhu..

     
  11. teuku@ceh on September 2, 2009 at 3:23 PM

    to zara:

    Ehemm..ehemm..aku harap ko tau cite sebenar...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger