sekadar sebuah perkongsian .......

Tribute "Kekasih Hatiku"

by teuku@ceh | 10:52 PM in |

Posted By : ChaeryL

Hari ini dan saat ini aku masih lagi dalam kesedihan yang amat sangat..
Saat-saat aku menyerahkan "Kekasih Hatiku" kepada tuan barunya siang tadi masih lagi segar dalam ingatanku...

Aku terasa sangat bersalah...aku pasti sekiranya "Kekasih Hatiku" itu bisa bersuara dan menunjukkan emosinya , pastinya dia akan menangis dan akan merayu-merayu agar aku tidak melepaskannya...

Namun, segalanya harus dihadapi...life must go on....aku mesti kuat hadapi hari yang akan mendatang tanpa mu "Kekasih Hatiku"...



*Berikut merupakan antara saat-saat manis ketika aku masih bersamanya suatu masa dulu...

Bersama "kekasih hatiku" ini aku mulai mengenal erti bersosial


Berkonvoi bersama mu sambil aku duduk diatas riba mu
amat-amat mengasyikkan...

Bergambar bersama ahli kelab yang sejenis dengan mu yaitu kelab Saga Motorsport..



Hari terakhir bersamamu..sedih..sedih..sob..sob..tapi nape aku tengok gambar kat bawah ni macam ko tengah tersenyum...pelik..


8 comments:

  1. yoro okino on August 29, 2009 at 1:29 AM

    sob2 tumpang sedih
    smpai leleh air hingus nie
    huuhuh

     
  2. << s| tED| >> on August 29, 2009 at 8:56 AM

    sob sob sob.. semoga dia mendapat tuan yg tahu menghargainya...

     
  3. zaradgreat on August 29, 2009 at 10:54 PM

    saba2...

     
  4. teuku@ceh on August 29, 2009 at 11:05 PM

    to yoro:

    eii...ko nangis melampau-lampau tuh...

     
  5. teuku@ceh on August 29, 2009 at 11:07 PM

    to tedi:

    aku xtaw la tedi..dengar cite tuan yang baru tu nak wat dia pi keje-keje kat kebun..
    almaklumla kebun kan..mesti lasak ...
    tak lame lagi hancurla "kekasih hatiku" nie...

     
  6. oranglidi on August 30, 2009 at 8:25 AM

    sedih.. xpelah. nak wat camano..

    dahtu beli keta ape lak lpas ni?

     
  7. teuku@ceh on August 31, 2009 at 10:49 PM

    to zara:

    aku harap ko tau cerita sebenar...aku memang sedang bersabar...

     
  8. teuku@ceh on August 31, 2009 at 10:52 PM

    to orang lidi:

    wat mase ni sedang dalam proses merisik..
    jakgi aku ade pengganti "Kekasih Hatiku" yang baru..huhu..

    nanti klu dah confirm baru aku hebahkan..huhu..

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger