sekadar sebuah perkongsian .......

Posted By : ChaeryL

afiq yang baru berusia satu hari


Nampak tak bayi yang comel diatas tu???
Bayi tersebut adalah anak buah ku yang sulung dan merupakan cucu sulung kepada mak dan ayah aku..tahniah kepada kak ana dan abang ipul kerana kalian telah bergelar ibu dan bapa....
Juga tahniah kepada kedua Ibu dan Bapaku atas penganugerahan pangkat "Datuk" dan Nenek..

Alhamdulillah kerana bayi yang telah diberi nama Afiq Haziq ini telah selamat dilahirkan pada malam semalam...Tak sabar rasanya nak balik Malaysia rabu nie...huhuhu..dah lama tak dukung bayi...siapla kamu afiq...ku dukung-dukung dan ku cium-cium kamu tanpa belas kasihan....

*nota kaki: dah lame tak gigit-gigit pipi baby...hurmmm...geram...

4 comments:

  1. yoro okino on August 3, 2009 at 1:11 AM

    alhammdulillah..
    congrt2..uncle...
    nak pelok ciom gakk...huhuhu...

     
  2. 1jja1912 on August 3, 2009 at 4:04 AM

    chomeiii..haaa..baru dapek den komen kek belog mu nih..

    Sama la kita..sy pun baru dapat anak buah baru minggu lepas..5 hari yg lepas..
    + bertambah lagi la koleksi anak2 buah ku yg kiut lagi mengiutkan.. heheh ^_^

     
  3. teuku@ceh on August 3, 2009 at 12:39 PM

    to yoro:

    trimas..trimas...trimas...
    kulit sehalus bayi memang enak untuk dinikmati...

     
  4. teuku@ceh on August 3, 2009 at 12:47 PM

    to 1jja1912:

    chomei kan..tu baru umo satu hari..
    owh kak ijja pon baru dapat anak buah ye...tahniah jugak la ye..

    nie blog satu lagi..blog ni no problem..blog yg satu lagi tu "manusia biasa" yang problm tak leh komen sampai sekarang...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger