sekadar sebuah perkongsian .......













Posted By : ChaeryL

4 comments:

  1. yoro okino on August 15, 2009 at 10:33 PM

    jambul ko xcukur skali??
    huhuhu..dah beruban dah tu..
    yoro_okino@yahoo.com

     
  2. myQza on August 16, 2009 at 12:18 PM

    wah! meriah.. cukur jambul siang ek.. kat tempat aku malam..

     
  3. teuku@ceh on August 16, 2009 at 5:53 PM

    to yoro okinowa:
    aku dah tua...belum sempat dicukur jambul aku dah jatuh berguguran rambut aku ....
    huhuhu...

     
  4. teuku@ceh on August 16, 2009 at 5:54 PM

    to tedi :
    sebenarnya kat tempat aku pon malam gak..
    ni sebab waktu dah terlalu padat..pasukan marhaban sume dah habis ditempah waktu malam..
    tu yg wat siang..huhuhu...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger