sekadar sebuah perkongsian .......

tension..tension..tension..

by teuku@ceh | 3:21 AM in |


Posted By : ChaeryL

xde ape aku nak bagitau...cumenye aku bengang tahap gaban sebab sepatutnya ade post terbaru untuk blog nie...tapi sampai last touching..tinggal last step je nk publish...tiba2 atas kesilapan teknikal...segala yang aku taip panjang lebar sume habis...hancus...tension...geram...tapi nk wat camne...dah takdir...


sabor jela labu....Hemmm.....

5 comments:

  1. << s| tED| >> on July 15, 2009 at 8:46 AM

    hehehehehe.. sabar itu sebahagian daripada iman.. :)

     
  2. oranglidi on July 15, 2009 at 1:45 PM

    adeh.. apa cita?? lenkali wat mcmwa, tulis dalam mikrosop word siap2.. kalu komputer padam pun masih bisa bukak balik. haha!

    rilek2.. sabar2.. pena dah terangkat, dakwat dah tercatat.. segalanya takdir Yang Esa.

     
  3. teuku@ceh on July 15, 2009 at 3:41 PM

    to : si TEdi>>>
    seb bek ingatkan aku yang sabar tu separuh dari iman...mknenye aku ni beriman lagi la..alhamdulillah...


    to : oranglidi>>>
    seb bek lu advice wa supaya manfaatkan mikrosop word...pasni wa xkan biakan pisang berbuah dua kali...sebenarnya kejadian ni dah masuk yang ke sepuloh sepanjang wa bergelar bloger amatur ni..cume wa x blaja dari kesilapan..haha..

     
  4. ini q i L L on July 16, 2009 at 12:14 AM

    kne wt ag better kot
    hehe

     
  5. teuku@ceh on July 16, 2009 at 11:26 PM

    to qiLL...

    rasa malas nk taip balik ape yg dah hilang tuh...penat mikir...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger