sekadar sebuah perkongsian .......

hahahaha...

by teuku@ceh | 11:43 AM in |

Posted By : ChaeryL

HAhahahaha....Haahahahahaha...Hahahahaha....
Ntah la aku pun x taw kenapa tiba-tiba je aku gelak sorang-sorang kat dalam blog nih...

Hahahaha...hahahaha...hahahaha...emmm...cukup...cukup...nak putus dah urat gelak aku nih...
astaghfirullah hal azim...gelap hati aku...fuhhhh...

iNi lah akibatnya bila teringat perkara-perkara yang lepas...


5 comments:

  1. << s| tED| >> on July 20, 2009 at 1:27 PM

    apo ko hal nye ni? meh lah cite.. aku leh tolong gelak same.. ha ha ha ha..

     
  2. teuku@ceh on July 20, 2009 at 1:47 PM

    aku bukan x nak cite kat sume...tapi disebabkan benda ni agak memalukan aku...maka crita tersebut terpaksa di BANNED...sori ye Tedi...hahaha..

    ko glak je sama2 dan bayangkan seolah2 ko telah mengetahui peristiwa tersebut ok..jom gelak skali...hahahaha..

     
  3. Salamesrabadiey ما لا تراه العين لا يأسى عليه الفؤاد on July 21, 2009 at 7:15 AM

    kalau gelak buat2 maner jadi..2 macam terpakse jer...amik ati asyrafla klu g2..hik3

     
  4. Razman on July 21, 2009 at 7:56 PM

    aku taw..ko salah msuk toilet perempuan kan..aku slalu gak..haha

     
  5. teuku@ceh on July 21, 2009 at 9:22 PM

    to salamesrabadiey...
    payah no nk taip nama ko ek...trima kasih la sbb sudi gelak bersama aku walau dibuat2..hahaha...

    to Razman..
    camne ko boleh taw ek...betul la...hahaha..
    kt blh tubuhkan persatuan salah masuk toilet pompuan la nnt ek..haha...
    mane ade la...aku gurau je..tekaan ko salah...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger