sekadar sebuah perkongsian .......

Jangan Ganggu Aku Dulu

by teuku@ceh | 9:59 AM in |

Posted By : ChaeryL





Lirik....
Apa tak bosan kau terus sakiti aku...
Namun ku tetap mencoba bersabar..
Tapi manusia memiliki batas rasa..
Jika Kau lakukan berulang-ulang..

Aku tulis sikit je lirik lagu nie kat sini sebagai pengenalan..
Untuk lirik selanjutnya korang dengar la sendiri dalam Youtube di atas ...
aku malas nak tulis ....
selamat melayani lagu tersebut...Daa....

2 comments:

  1. oranglidi on July 24, 2009 at 11:15 PM

    sabor2

     
  2. teuku@ceh on July 25, 2009 at 12:17 AM

    to org lidi..
    lagu ni x de kene mengena ngan wa...
    wa teruja dengan lirik dan alunan suara penyanyi ni..aritu wa lawat blog lu..lu kata lu dah mati..ni dah idup balik ka???
    wakakaka...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger