sekadar sebuah perkongsian .......

Hepi Besday For Me

by teuku@ceh | 9:07 AM in |

posted by : ChaeryL


aku lupa ari ni besday aku yang ke 23...
haha..patutla ade org wish aku hepi besday...
thanks alot and lot and lot to my family n my fren yg wish my besday....
ade jugak yg ingat kat aku ek...



diusia 2 tahun



diriku diawal usia 23tahun



maybe macam ni muka aku utk 40 tahun lagi...


walau bagaimanapun skali diriku dan wajahku untuk 20 atau 30 tahun lagi...
cume satu je harapan aku...
yaitu supaya aku dapat mati dalam keadaan beriman dan bertaqwa serta sempat "menaubatkan" diriku atas dosa-dosa yang terlalu banyak pnah aku lakukan...
sebagai hadiah besday untuk aku, aku nak minta korang doakan aku supaya dapat mati syahid ye kawan2... syukran....

6 comments:

  1. zaradgreat on June 27, 2009 at 10:50 AM

    hohooh.hepi besday!
    may Allah bless u
    ur measuring tape of life become shorter.
    so??
    huhuhuh

     
  2. hidupuntukyangmahahidup on June 27, 2009 at 1:36 PM

    salam alaik...
    hepi bezday..
    semoga pertambahan umur ini akan lebih bermakna dan akan bertambah-tambah keimanan dan ketakwaan kita BuatNYA..usia kita semakin berkurang, semakin pendek masa kita untuk kembali padanya..
    Moga istiqamah dalam perjuangan..Ameen..

     
  3. << s| tED| >> on June 27, 2009 at 9:51 PM

    happy belated birthday!!

     
  4. teuku@ceh on June 28, 2009 at 12:05 AM

    trima kasih sume kawan2 yg wish dan juga mendoakan sy..

    semoga kita semua dimurahkan rezki dan diredhai Allah ....

     
  5. AziraOmar on June 28, 2009 at 2:23 AM

    alamak!!~
    eRrkk..
    Selamat Hari Lahiiir..
    heh!!~
    belated burfdayy..
    udah tue..
    semOge diberkati Ilahi..
    Allah yubarikfiQum..
    amienn..

     
  6. teuku@ceh on June 28, 2009 at 8:01 AM

    thanks aziraOmar....
    udah tue dah ...
    huhu...

     

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger