sekadar sebuah perkongsian .......


Posted By : ChaeryL

Alhamdulillah setinggi-tinggi syukur ke hadrat Allah kerana limpahan rahmat yang diberikan oleh Nya kepada diri ini dan diri setiap hambanya telah menyebabkan aku kini semakin hampir ditabalkan sebagai "pakcik"...

Haha...tak sabar rasanya untuk menanti saat "pertabalan " sebagai seorang pakcik ..untuk pengetahuan semua, tak lama lagi kakak sulung ku yang tersayang akan melahirkan anaknya yang sulung...

Sekarang beliau sudah dimasukkan ke wad untuk menanti saat kelahiran anak buah ku itu sepertimana yang telah dilaporkan oleh ibu semalam...

Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan semoga Allah melindungi kakak ku dan anak sulung beliau itu...Amin......

Lagi 9 Hari...

by teuku@ceh | 12:39 PM in | comments (6)

Posted By : ChaeryL

Assalamualaikum...
Sembilan hari lagi nak balik malaysia...
Terima kasih..

Jangan Ganggu Aku Dulu

by teuku@ceh | 9:59 AM in | comments (2)

Posted By : ChaeryL





Lirik....
Apa tak bosan kau terus sakiti aku...
Namun ku tetap mencoba bersabar..
Tapi manusia memiliki batas rasa..
Jika Kau lakukan berulang-ulang..

Aku tulis sikit je lirik lagu nie kat sini sebagai pengenalan..
Untuk lirik selanjutnya korang dengar la sendiri dalam Youtube di atas ...
aku malas nak tulis ....
selamat melayani lagu tersebut...Daa....

hahahaha...

by teuku@ceh | 11:43 AM in | comments (5)

Posted By : ChaeryL

HAhahahaha....Haahahahahaha...Hahahahaha....
Ntah la aku pun x taw kenapa tiba-tiba je aku gelak sorang-sorang kat dalam blog nih...

Hahahaha...hahahaha...hahahaha...emmm...cukup...cukup...nak putus dah urat gelak aku nih...
astaghfirullah hal azim...gelap hati aku...fuhhhh...

iNi lah akibatnya bila teringat perkara-perkara yang lepas...


tension..tension..tension..

by teuku@ceh | 3:21 AM in | comments (5)


Posted By : ChaeryL

xde ape aku nak bagitau...cumenye aku bengang tahap gaban sebab sepatutnya ade post terbaru untuk blog nie...tapi sampai last touching..tinggal last step je nk publish...tiba2 atas kesilapan teknikal...segala yang aku taip panjang lebar sume habis...hancus...tension...geram...tapi nk wat camne...dah takdir...


sabor jela labu....Hemmm.....

Happy To Leaving Malaysia

top blogs

Topblogs @ iLuvislam

About Me

My photo
banda aceh, aceh, Indonesia
Aku seorang yang panas baran, kaki pukul,ahli geng tarik kereta,suka maki orang, suka tampar orang, suka buat orang lain susah dan pnah skali bunuh orang...

Followers

Borak2


ShoutMix chat widget

Persatuan Kebangsaan Pelajar Malaysia di Indonesia Cawangan Aceh

Blog Alumni Sekolah Menengah Islam Puchong

Nasib Seorang Blogger